Fordun elektrik qanadı ilin 3-cü rübündə 1,3 milyard dollar itirdiyini açıqlayıb. Bu o deməkdir ki, onlar satdıqları avtomobilə görə orta hesabla 36 min dollar itirirlər. Bu gün əldə etdiyimiz casus fotoşəkilləri Fordun səylərinin yeni sübutudur.
Profil.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, indi baxdığımız model Pumanın hamımızın yaxşı tanıdığı ən yeni versiyası olacaq.
Ford hazırda bütün Puma modellərinin orta ömür yeniləməsindən keçir. Yuxarıdakı qalereyaya baxdığımızda yeni Pumanın ümumi xəttlərini qoruyacağını söyləyə bilərik. Təbii ki, elektrik versiyada ən mühüm dəyişiklik ön hissədə baş verəcək. Arxa tərəfdə nəzərəçarpacaq dəyişiklik yoxdur. Bununla belə, deyək ki, sınaq vasitəsi hələ də ciddi şəkildə kamuflyaj olunub.
Puma EV haqqında rəsmi texniki məlumatımız yoxdur. Ancaq eşitdiyimiz iddialara görə, E-Transit Courier və E-Tourneo Courier tərəfindən istifadə edilən 136 at gücündə elektrik mühərrikindən istifadə edəcək. Modelin infrastrukturu sayəsində onun ən azı 100 kVt DC şarj imkanı təqdim edəcəyini də təxmin edə bilərik. Əlbəttə ki, biz yalnız yaxın günlərdə Ford-un Puma üçün planladığı akkumulyator variantlarını öyrənə biləcəyik.
Murad Abdullayev
Profil.az